شروع امسال مقارن با شروع قرن نیز هست. امیدواریم در این قرن شاهد اعتلای نام ایران در حوزه های صنعت، اقتصاد و فناوری باشیم. ما در مجموعه تجهیزات صنعتی دقیق تلاش خواهیم کرد تا با گسترش فعالیت های صنعتی علمی، نقش خود را برای تولید اشتغال زا و دانش بنیان به بهترین شکل ایفا کنیم. تلاش خواهیم کرد در زمینه ماشینکاری با به کار گیری تجهیزات به روز و همچنین افزایش ظرفیت از طریق تهیه ماشین آلات جدید، خدمت رسانی بهتری به مشتریان خود داشته باشیم و فضا را برای ارائه خدمت به مشتریان جدید نیز باز کنیم.
تجهیزات صنعتی دقیق به عنوان تامین کننده صنایع نفت و گاز و انرژی، قالبسازی، قطعه سازی و صنعت پله برقی طی سال گذشته تمرکز خود را بر ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان خود گذاشت. نتیجه این امر رضایت بسیار بالای مشتریان بود که باعث شد پیشنهاد افزایش همکاری از طرف ایشان به مجموعه تجهیزات صنعتی دقیق ارائه شود.
در سالی که گذشت توانستیم یکی از قطعات گلوگاهی صنعت ریلی را برای مجموعه مپنا تولید کنیم. بلوک اصلی ترمز لوکوموتیو با نام فنی SW4 مجموعه ای است که به تنهایی وظیفه چندین شیر نیوماتیک را در سیستم ترمز لوکوموتیو به عهده دارد. کارشناسان طراحی و تولید شرکت تجهیزات صنعتی دقیق پس از برگزاری جلسات متعدد فنی با کارشناسان مجموعه مپنا لوکوموتیو و با تدوین استراتژی های مناسب جهت تولید نمونه اولیه توانستند اولین بلوک SW4 را با عملکرد قابل قبول و منطبق با الزامات مشتری تولید کنند. با تولید این قطعه چرخه تولید سیستم ترمز لوکوموتیو تکمیل شد و ایران به عنوان سومین کشور پس از فرانسه و هند، صاحب فناوری تولید این سیستم ترمز برای لوکوموتیو شد. در طی سال گذشته بیش از سی و پنج قطعه بلوک SW4 تولید و تحویل مشتری شد و برای سال جدید تولید صد و ده قطعه در برنامه اعلامی به شرکت تجهیزات صنعتی دقیق گنجانده شده است.
در کنار همکاری گسترده با شرکت مپنا در حوزه ریلی، تجهیزات صنعتی دقیق توانست با ارائه خدمات کیفی و به موقع در زمینه داخلی سازی واگن باری قابل استفاده در معادن با بخش خصوصی نیز همکاری نماید که نتیجه آن سفارش تولید انبوه واگن باری برای سال جدید می باشد.
تجهیزات صنعتی دقیق به عنوان تولید کننده قطعات پله برقی، همکاری گسترده ای با یکی از بزرگترین تولید کنندگان پله برقی ایران داشت و توانست علاوه بر تامین قطعات خطوط تولید مشتری، در ارائه قطعات یدکی پله برقی به شرکت بهره برداری مترو، با مشتری تعامل سازنده داشته باشد.
قالبسازی به عنوان یکی از صنایع مادر نیازمند ارائه خدمات ماشینکاری، با کیفیت بالا از جانب ماشینکار برای داشتن محصول قابل قبول است. تجهیزات صنعتی دقیق در سالی که گذشت توانست علاوه بر تولید قالب های صنایع پزشکی برای مشتریان خود – به عنوان ماشینکار – خدمات قابل قبولی به همکاران قالبساز ارائه نماید.

ما در مجموعه تجهیزات صنعتی دقیق امیدواریم با افزایش ظرفیت تولید، بتوانیم در تربیت نیروی متخصص و اشتغال زایی نیز به موفقیت های چشمگیر دست یابیم.