بازهم سالی دگر گذشت و سالی دیگر در پیش رو …
سال1401 هجری شمسی و قرن پانزدهم شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در عرصه تولید بوده ایم و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد. جا دارد از کلیه زحمات مدیران، مهندسین و کارشناسان که با همت و استقامت، چنین پتانسیل قابل اعتنایی را ایجاد نموده اند؛ قدردانی نمائیم و بدانیم که در پیشرفت و ارتقاء سطح دانش و تولیدات شرکت تجهیزات صنعتی دقیق، زحمات این عزیزان نباید نادیده انگاشته شود. لذا شایسته است که بهترین و نیکوترین اقبال را از قادر متعال برای این بزرگواران طلب نمائیم.
ما در شرکت تجهیزات صنعتی دقیق برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقاء ساختار اداری و مدیریتی، بالا بردن سطح دانش فنی پرسنل خط تولید و افزایش کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به کارفرمایان، به گونه ای عمل نمائیم تا سطح رضایتمندی کارفرمایان، مشتریان و ذینفعان در راستای اهداف و برنامه های تدوین شده توسط مدیران این شرکت تحقق یابد و به یاری خداوند در سال جدید این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.
شایسته است با نگاهی به گذشته، افقی برای آینده و استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولید، اشتغال‏زایی و دانش بنیان، ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای اتمام پروژه های در دست اجرا و انجام پروژه های جدید و ارائه خدماتی متمایز و شایسته به جامعه آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین ها را از خداوند متعال مسألت نماییم.

مدیرعامل شرکت تجهیزات صنعتی دقیق
محمود قربانی